2015. február 13., péntek

Információk

Üdvözletem neked kedves idetévedő!

( Mielőtt levelet írnál neked, legyél szíves végigolvasni az információkat! )
Mit kell tennem, ha azt szeretném, hogy kikerüljön a blogom?
Kérlek írj nekem egy email-t ( allinoneszerk99@gmail.com ) ami tartalmazza ( ahol felkiáltó jel ( ! ) van azt kötelező elküldeni é a nélkül nem fog kikerülni a blog ) :
- Küldd el a blogod prológusát vagy, ha esetleg nincs akkor a rövid bevezetőjét. ( Olyan blogoknál, amik nem történetet tartalmaznak hanem esetleg személyes blogok vagy ilyenek, foglaljatok nekem össze pár sort a blogról ) !
- A blogod kategóriáját. Pl.: személyes, fanfiction, design stb. ( kérlek egy bloghoz max. három címkét válassz! ) !
- A blog fejlécét, vagy, ha azt nem szeretnéd akkor egy képet ami szerinted jellemzi a blogodat ( jó minőségűt! )

 Ha nem szeretnél blogot küldeni akkor keresgélhetsz a címkék között, hogy megtaláld a számodra legérdekesebbet.

Remélem ezúttal tényleg sikerül teljesítenem amit megígértem! Igyekszem mindig időben feltenni az új blogokat ( valószínűleg hétvégente ), hogy minél több között válogathassatok.

FIGYELMEZTETÉS

Legfontosabb dolog, hogy mindegyik blogba amit elküldötök nekem levélben bele fogok olvasni és, ha úgy látom, hogy az illetőnek borzasztó a helyesírása akkor nem fog kikerülni. Sajnálom, de ez egy fontos kikötés. Persze nem úgy kell érteni, hogy csakis tökéletes helyesírással rendelkező blogokat fogok kitenni, mert olyan nincs. Mindenki hibázik és én ezt jól tudom, de a minősíthetetlen borzalom blogokra gondolok ennél a pontnál, azok nem fognak kikerülni!

Ezt a gyönyörűséges design-t a Blueberries Design oldalról rendeltem és az egyik csodálatos szerkesztőjük el is készítette nekem, Adalia White. Ezúton is nagyon-nagyon szeretném neki megköszönni!

Ha bármi egyéb kérdésetek merülne fel akkor nyugodtan írjatok nekem, mindenre szívesen válaszolok! ( allinoneszerk99@gmail.com )

Üdvözlettel: Szerkesztő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése